SuomiVitan toimintatapa

Asiakaspalvelijamme palvelevat ystävällisesti ja asiantuntevasti. Voit lähestyä asiakaspalveluamme missä tahansa tuotteita tai palveluamme koskevissa asioissa; henkilökuntamme auttaa teitä mielellään. Taustallamme toimii myös laaja asiantuntijatiimi, joten vielä ei vastaan ole tullut sellaista tuoteaiheista kysymystä, johon emme olisi löytäneet vastausta. Asiakkaan ongelmatilanteissa pyrimme etsimään parhaan mahdollisen ratkaisun, joustavasti ja asiakaslähtöisesti.

Yhteyttä asiakaspalveluumme voit ottaa sähköpostilla, puhelimitse, kirjeitse tai nettisivuiltamme löytyvän yhteydenottolomakkeen kautta. Mikäli soittohetkellä asiakaspalvelussamme sattuisi olemaan ruuhkaa, soitamme sinulle takaisin mahdollisimman pian. Kaikki saapuvat ja lähtevät asiakaspalvelupuhelut nauhoitetaan asiakaspalvelun laadun varmistamiseksi.

Asiakashankinta

Kaikelle SuomiVitan markkinoinnille on asetettu tarkat laatukriteerit. Tämä pätee myös puhelimitse tapahtuvaan markkinointiin.

Kriteereitämme ovat:

  • SuomiVita-puhelinmyyjän tulee aina esitellä itsensä ja kertoa, mistä soittaa
  • Myyjän tulee esittää asiansa ystävällisesti, selkeästi ja kansantajuisesti
  • Myyjän tulee varmistua siitä, että asiakas on ymmärtänyt tilaamansa tuotepalvelun sisällön ja ehdot. Oleelliset tiedot ja ehdot tulee aina kerrata uudestaan puhelun lopussa.
  • Emme myy alle 18-vuotiaille emmekä henkilöille, joiden ymmärryskyky vaikuttaa syystä tai toisesta heikentyneeltä
  • Myyjien tulee noudattaa Suomen lakia
  • Emme mustamaalaa kilpailijoitamme
  • Jaamme tuotetietoa asiallisesti ja totuudenmukaisesti

Kaikki asiakashankkijoidemme soittamat markkinointipuhelut nauhoitetaan myynnin laadun varmistamiseksi.

Täsmällisyys ja joustavuus

Kertatilauksemme eivät koskaan johda jatkolähetyksiin. Määräaikaisissa ja kestotilauksissa toimitamme tilatut tuotteet täsmällisesti ennalta sovituin väliajoin siten, etteivät tuotteet pääse loppumaan sinulta kesken. Mikäli sinulle pääsee kertymään tuotteita ja haluat pitää taukoa lähetysten välillä, voit ilmoittaa asiasta asiakaspalveluumme. Kun sopimamme tauko päättyy, tuotteiden lähetys jatkuu normaalisti ilman, että sinun tarvitsee olla uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme.

Myös laskun eräpäivän siirto tai maksuaikataulujen sopiminen onnistuu asiakaspalvelumme kautta helposti ja mutkattomasti.

Asiakkaillamme on aina mahdollisuus vaihtaa tilaamansa tuotejakson tuotteita muihin tuoteperheemme tuotteisiin, ilman ylimääräisiä kuluja.

Takaisin ylös Takaisin ylös